Nouzový stav - eshop v provozu - výdej zboží po telefonické dohodě. Tel. 723 153 016

Dodací a obchodní podmínky

Provozovatel internetového obchodu

SMJ TRADE s.r.o.
Hornoměcholupská 663/141
109 00 Praha 10

IČO: 07164815
DIČ: CZ07164815
Dodavatel je registrovaným plátcem DPH

Zboží z e-shopu posílejte nebo vracejte na adresu:

SKI Servis Kunžak
Hradecká 160
378 62 Kunžak

Objednávka a uzavření kupní smlouvy

Veškeré objednávky podané prostřednictvím internetové prodejny Ski Servis Kunžak, Rostislav Smejkal jsou považovány za závazné. Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí.
Objednávka je návrhem kupní smlouvy. Kupní smlouva skutečně vzniká v momentě převzetí a zaplacení objednaného zboží kupujícím.

Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých formulářem předepsaných údajů a náležitostí.
Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v objednávkovém formuláři.

Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího, pod podmínkou zaplacení kupní ceny, jeho převzetím.

Vyplněním registračního formuláře, či závazné objednávky v rámci internetového obchodu Ski Servis Kunžak, Rostislav Smejkal, kupující dává prodávajícímu souhlas k shromažďování a archivování osobních údajů o kupujícím a o jeho nákupech.

Doprava a platba

Poskytovatel platební brány, společnost ComGate Payments, a.s.

https://www.comgate.cz/cz/platebni-brana

Online platby pro nás zajišťuje platební brána ComGate. Poskytovatel služby, společnost ComGate Payments, a.s., je licencovaná Platební instituce působící pod dohledem České národní banky. Platby probíhající skrze platební bránu jsou plně zabezpečeny a veškeré informace jsou šifrovány.

Platba kartou
Nejrychlejší způsob zaplacení online. Do rozhraní platební brány ComGate zadáte číslo karty, datum platnosti a CVC kód – tři čísla, která najdete v podpisovém proužku na zadní straně karty. Vše je zabezpečeno standardem 3D Secure, a tak budete nejspíš požádáni o zadání číselného kódu, který obdržíte SMSkou od své banky.

Platba bankovním převodem
Okamžitá platba prostřednictvím internetového bankovnictví. Platební brána ComGate vás přesměruje do vašeho internetového bankovnictví, kam se přihlásíte jako obvykle a zde potvrdíte už připravený platební příkaz.

Po dokončení platby budete přesměrováni zpět do obchodu. Platba je potvrzena okamžitě, budeme bez odkladu pokračovat v realizaci objednávky.

Kontaktní údaje na společnost ComGate Payments, a.s.
ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267

Dodací termíny a cena

U zboží skladem je dodací termín do 10 dnů od objednání. Do vyprodání zásob.
Uvedené ceny jsou aktuální a uvedeny včetně DPH!

Expresní přeprava PPL nebo Česká pošta - za zboží zaplatíte při přebírání zásilky. Poštovné dle ceníku PPL,s.r.o. a České pošty se balné neúčtuje.

Při objednávce nad 1 000 Kč doprava po ČR prostřednictvím PPL zdarma! Prostřednictvím České pošty 80,- Kč.
Při nižší částce, než je 1 000 Kč, je poštovné i dopravné ve výši Česká pošta 150,- Kč, PPL 100,- Kč.

Platba na dobírku je 30,- Kč (při nižší částce, než je 1 000 Kč). 

Doprava na Slovensko pouze prostřednictvím zásilkové služby PPL, cena dopravného je 300,- Kč.

Doprava do jiných zemí EU prostřednictvím PPL se dopravné odvijí od ceníku společnosti PPL! Poštovné do cizích zemí se rovněž odvijí od ceníku České pošty!

Osobní odběr na prodejně - zdarma !

SKI Servis Kunžak
Hradecká 160
378 62 Kunžak
Tel.: +420 384 398 280
E-mail: smejkalrostislav@seznam.cz

Tento internetový obchod se řídí zákonem č. 367/2000Sb z 14. září 2000, kterým byla do Občanského zákoníku 40/1964Sb implementována evropská směrnice o uzavírání smluv na dálku 97/7/ES. Akceptuje zákonné právo na vrácení zboží bez udání důvodu do 14 dnů od doručení objednaného zboží, nepoškozeného a v původním obalu.

V případě poškození zásilky přepravní službou, kterou prodávající výrobky kupujícímu zasílá, je povinen kupující při převzetí zboží sepsat reklamační zápis, kde uvede přesný popis a rozsah konkrétního poškození touto přepravní  službou a následně doručí kopie tohoto zápisu prodávajícímu. 
Prodávající poté na základě těchto dokladů vyřídí reklamaci s přepravní službou a po domluvě s kupujícím vyřeší vzniklou situaci.

Kupující je zároveň povinen zboží prohlédnout bez zbytečného odkladu po jeho převzetí. Převzetím se rozumí předání zboží dopravcem zákazníkovi. Při zjištění rozdílu v množství nebo druhu zboží s údaji na faktuře či dodacím listu je kupující povinen podat o tomto stavu zprávu prodávajícímu a to neprodleně, popř. následujícího pracovního dne po doručení zásilky. Na pozdější reklamace dodávky nebude brán zřetel.

Výměna zboží, vrácení zboží, vrácení peněz

U nás nepodstupujete při nákupu v e-shopu žádné riziko. Poskytujeme Vám záruku na výměnu zboží a vrácení peněz. V případě, že z jakéhokoli důvodu nejste se zbožím spokojeni, jednoduše nám jej zašlete zpět do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Zboží zašlete zpět jako pojištěnou zásilku (nikoli na dobírku) na naši adresu:

Ski Servis Kunžak
Hradecká 160
378 62 Kunžak

Upozorňujeme, že naše záruka se vztahuje jen na nepoškozené a nepoužité zboží, opatřené visačkami. Pokud bude na výrobku provedena údržba (praní, čištění), nelze tento výrobek považovat za nepoužité zboží. Nezapomeňte do balíku vložit "Formulář o vrácení zboží", vyplněný dle pokynů. 

Dále je nutné, aby kupující v případě vracení vadného zboží prodávajícího předem na tuto skutečnost upozornil a to nejlépe telefonicky na tel.: 723 153 016, 602 175 516. Popř. e-mail: smejkalrostislav@seznam.cz, aby se tak předešlo zbytečným průtahům a jiným nedorozuměním.

Poté Vám vrácené zboží vyměníme nebo vrátíme příslušnou částku za zboží. Na všechny výrobky poskytujeme záruční lhůtu podle Občanského zákoníku.

Uplatnění reklamace :

Na veškeré zboží se vztahuje 24 měsíční záruka. Reklamaci lze uplatnit na naší pobočce v Kunžaku. A to buď osobně přinešením zboží na prodejnu nebo telefonicky a poté zasláním zboží na naší pobočku. 

V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je ČESKÁ OBCHODNÍ INSPEKCE, ÚSTŘEDNÍ INSPEKTORÁT ODDĚLENÍ ADR, ŠTĚPÁNSKÁ 15, 120 00 PRAHA 2, email: adr@coi.cz, web: adr.coi.cz

Závěrem
Odesláním objednávky stvrzuje kupující, že se dostatečně seznámil s obchodními podmínkami a souhlasí s nimi. 

NajduZboží.cz